piątek, 31 maja 2013

Koktajl pomidorowy na słodko

Ostatnio bardzo lubię przygotowywać sobie różne koktajle, najczęściej owocowe. Zwykle robiłam je z wykorzystaniem maślanki, ale akurat mi się skończyła... Jednak tym razem pod dostatkiem miałam dużo soku pomidorowego i postanowiłam go wykorzystać nieco inaczej niż dotychczas. Efekt bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Koktajl ma gęstą konsystencję, gęstszą niż zazwyczaj w moich koktajlach :) W smaku można wyczuć wszystkie składniki, żaden z nich nie został zdominowany przez inny, co mnie bardzo cieszy :) Jeśli ktoś nie przepada za sokiem pomidorowym, to może w taki właśnie sposób się do niego przekona :) Polecam!



Składniki na 1 dużą porcję:
  • 200-250 ml przecierowego soku pomidorowego
  • 1 banan
  • 1 jabłko
  • trochę soku z cytryny (max z 1/2 cytryny)

Jeśli chcecie mieć koktajl o rzadszej konsystencji, dodajcie więcej soku pomidorowego.

Przygotowanie:
  1. Owoce umyć, obrać (chyba, że Wasz mikser radzi sobie doskonale ze skórką z jabłka. Jeśli nie, to skórkę zjeść ze smakiem;) i pokroić na mniejsze kawałki (banana nie trzeba, wystarczy go przełamać na pół).
  2. Zmiksować, aż do uzyskania gęstej masy. Dodać sok z cytryny i sok pomidorowy, a następnie ponownie miksować. Gotowy przelać do szklanki.
Koktajlu niczym nie dosładzałam ani nie przyprawiałam. Mnie odpowiada taka naturalna wersja :)


Pijcie na zdrowie! :)




 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I rzeczywiście jest pyszny. Rodzinie też posmakował, choć na początku dziwili się nieco, żeby tak banan z pomidorem;) A potem żałowali, że przygotowałam tylko jedną dużą porcję (którą podzieliłam potem na 3 mniejsze;))).

      Usuń

Witaj,

bardzo mi miło gościć Ciebie na moim blogu. Jeśli komentujesz jako gość "Anonimowy", to oprócz komentarza pozostaw, proszę, swoje imię lub nick.

Dziękuję za opinię i pozdrawiam!
Zaglądaj do mnie częściej :)

Blogger Gadgets